Nb.kz: Неліктен Қазақстандық МҚҰ NPS индексі банктерден жоғары?

Банктерден айырмашылығы, МҚҰ әдетте қаржы өнімінің негізгі түрін - несиелендіруді ұсынуға көңіл бөледі және оны жақсы орындауға тырысады. Мысалы, онлайн режимінде несие беру жағдайында - бұл өтінішті толтырған сәттен бастап 15 минут ішінде болады. Сауалнаманы толтыру бірінші қоңырау кезінде де үлкен қиындықтар туғызбайды, дегенмен ұпай жинау да осында жұмыс істейді - мысалы, пернетақтадағы қолжазба бағаланады. I.e. егер адам басқа адамдардың мәліметтеріне - аты мен тегі кірсе, ол сөзсіз, тіпті бірнеше секундқа созуға мүмкіндік береді, бірақ жүйе үшін бұл сәтті түзетуге жеткілікті болады.

Сонда ғана процестің жылдамдығы мен ыңғайлылығы әсер етеді - адамға ешқайда барудың немесе барудың қажеті жоқ, ол мен туралы айтқым келетін жағымды эмоцияларды тудырады. I.e. Нәтижесінде, олар достар мен таныстарға қызмет көрсетуді көбірек ұсынады. Нәтижесінде, осы сегменттегі клиенттердің 90% -ы қайталанатын клиенттер.


Мұны зерттеулер растайды. Мысалы, компания үшін NPS рейтингі тұтынушылардың 63,64% компанияның қызметтерін максималды шкала бойынша бағалайды, 18,18% - бейтарап тұтынушылар. Сонымен қатар, жалпы ҰБТ 45 балды құрады, бұл банк секторы үшін нетто-промоутердің бағалауы бойынша банк секторына қарағанда 13 тармаққа жоғары.

Алайда, NPS индексін қарапайым өлшеу - бұл айсбергтің ұшы, өйткені қарапайым түсіндіруші сұрақ «неге?» Сізге бизнестің мықты жақтарын ғана емес, сонымен қатар едәуір жақсартуға болатын жақтарын ашып көрсететін егжей-тегжейлі ақпарат алуға мүмкіндік береді. I.e. ҰЭТ-ны тұрақты түрде өлшеумен бизнес-процестер жүйесін одан әрі жетілдіруге, жаңа өнімдер, қызметтер және адалдық бағдарламаларын енгізуге негіз бола алатын сенімді кері байланыс арнасын құруға болады.

Компаниямен жиі хабарласатын промоутерлердің немесе «жанкүйерлердің» санын көбейту ниетіне негізделген бизнес-процестерді жақсарту бұл туралы оң пікірлер қалдырады және оны достарына және туыстарына ұсынады, МҚҰ-да бұл тезірек жүзеге асырылады.

Бұған, атап айтқанда, МҚҰ-ны бюрократизациялау арқылы, ішкі ұтқырлық арқылы қол жеткізіледі, бұл тұтынушылардан алған кері байланысқа тезірек жауап беруге мүмкіндік береді. Өз кезегінде, МҚҰ осындай қарыз алушыларға адалдығын көрсетеді, мысалы, екінші қарыз алу оңайырақ, олар қол жетімді лимитке, сондай-ақ пайыздық мөлшерлеменің төмендеуіне сене алады.

 

Сілтеме:http://nb.kz/29576/?fbclid=IwAR3blq83VxlqBQF21tyKV_IT96QApIQMGC6N-1TG2VhK8OuCjno-50JtapY

Другие новости »

Высший орган управления Ассоциации -
Общее собрание членов АМФОК
Орган управления Ассоциации -
Совет Директоров АМФОК
Amfok Certificates
© 2019 Created by AWStudio